Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 2011-04-12, 07:00 AM   #21
mortar4you2
Full Member
 
Join Date: 2011-03-11
Location: The sky is purple here...
Posts: 261
mortar4you2 Ordinary Player -- showing a lot of promise
Default

Quote:
Originally Posted by *LUNA* View Post
thy say its gone take 1 hour more to fix it :s
Great, lol.

I was able to log on my market noob - Too bad there's no one to sell to.

I was able to log on my main - who has no gear atm.

I was not able to log the noob I was using to RB my mains gear.

So, I have 2 accounts logged in and the ability to do nothing useful, lol.
mortar4you2 is offline   Reply With Quote
Old 2011-04-12, 10:13 AM   #22
User848818751
Junior Member
 
Join Date: 2011-03-16
Posts: 64
User848818751 Ordinary Player -- showing a lot of promise
Default

Quote:
Originally Posted by ~Matt~ View Post
The only problem is, the guy that is hacking may not be a US citizen, he could be playing from anywhere in the world..
this be true....Hmmm....ok so TQ is screwed on this one rofl
User848818751 is offline   Reply With Quote
Old 2011-04-12, 10:19 AM   #23
*LUNA*
Full Member
 
Join Date: 2011-03-18
Posts: 108
*LUNA* Ordinary Player -- showing a lot of promise
Default

Quote:
Originally Posted by mortar4you2 View Post
Great, lol.

I was able to log on my market noob - Too bad there's no one to sell to.

I was able to log on my main - who has no gear atm.

I was not able to log the noob I was using to RB my mains gear.

So, I have 2 accounts logged in and the ability to do nothing useful, lol.
well seems it was taking more then 1 hour lol
the once that loggt in just afther main where the lucky once haha
*LUNA* is offline   Reply With Quote
Old 2011-04-13, 08:46 AM   #24
Kenneth
Full Member
 
Kenneth's Avatar
 
Join Date: 2011-03-10
Posts: 288
Kenneth Ordinary Player -- showing a lot of promise
Default

all i can do to this is lmao .... seriously.... someone said "thats an expensive steak" Its virtual property which costs.... nothing to make for the producer. I find tq bargaining at all with someone funny... maybe all of yall should get this guys e-mail and hack ur own server maybe then they would listen to stuff....

either way I do kinda hope they catch this dude... Hes in a position of power but judging from the text he doesnt even know what to do with it, and is only concerned with himself.... now if it were someone actually trying to make the game better hacking... I would be cheering them on.

I was out a few days whoever that was that posted the attachment for everyone to read thx.
__________________
Words are just dust in the wind.

Having gears is one thing. Having skills is another.
Having both and not abusing them is true power.
Kenneth is offline   Reply With Quote
Old 2011-04-13, 09:25 AM   #25
~Matt~
Veteran Member
 
~Matt~'s Avatar
 
Join Date: 2011-03-13
Location: Wales, United Kingdom
Posts: 2,446
~Matt~ Ordinary Player -- showing a lot of promise
Default

Quote:
Originally Posted by Kenneth View Post
all i can do to this is lmao .... seriously.... someone said "thats an expensive steak" Its virtual property which costs.... nothing to make for the producer. I find tq bargaining at all with someone funny... maybe all of yall should get this guys e-mail and hack ur own server maybe then they would listen to stuff....

either way I do kinda hope they catch this dude... Hes in a position of power but judging from the text he doesnt even know what to do with it, and is only concerned with himself.... now if it were someone actually trying to make the game better hacking... I would be cheering them on.

I was out a few days whoever that was that posted the attachment for everyone to read thx.
maybe nothing for the pixels to be made, but gaming companies still have their overheads, wages, bills, maintenance to building, that sort of thing.. and all that is paid for by db sales, so, them giving someone all this free gear is eating in to their own profits as i imagine alot of people are pissed off and are now going to refuse to buy dbs
__________________
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|||||
Name: ~Ma††~ Class: Wat – War – Tro Level: 130-130-140 |||||
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||


How to change your nickname

My Suggestions:
Conquer 3.0
No switching teams in Team PK
Guild Honorary Positions Tweak
~Matt~ is offline   Reply With Quote
Old 2011-04-14, 02:49 PM   #26
kylehawk
Rookie
 
kylehawk's Avatar
 
Join Date: 2011-03-23
Posts: 8
kylehawk Ordinary Player -- showing a lot of promise
Default

Lmao, one nerd takes down a whole company....ha wata joke....tq fading away....
__________________
Unicorn-
*Big*Papa* 130-130-133 Wat-War-Monk-312 bp Hacked/Retired
Storm
*Loner* 130-130-135 Wat-War-Tro 336 bp RETIRED

Evolution
GranDaddyPurp 131-131-134 Wat-War-Tro 283 bp Still upgrading...still wondering y i came back...think this wil be short lived!! EDIT: BANNED/RETIRED...
kylehawk is offline   Reply With Quote
Old 2011-04-14, 05:32 PM   #27
Kaiichi
Full Member
 
Kaiichi's Avatar
 
Join Date: 2011-03-10
Location: In pre-med school, WV
Posts: 443
Kaiichi Ordinary Player -- showing a lot of promise
Default

Quote:
Originally Posted by kylehawk View Post
Lmao, one nerd takes down a whole company....ha wata joke....tq fading away....
Noob :P
__________________
©~Kaiichi

124-130-138 Pure Warrior
Currently #1 Warrior on Titan/Unicorn

Sup +12 -3 SDG/SDG Headband
Sup +7 -3 SDG/SDG Neck
Sup +12 -3 SDG/SDG Poleaxe
Sup +8 -3 SDG/SDG Armor
Sup +9 -3 SDG/SDG Shield
Sup +7 -3 SDG/SDG Ring
Sup +7 -3 SDG/SDG Boots
Sup +7 -1 STG/STG Fan
Sup +7 -1 SGG/SGG Tower
+7 Steed
Thunder Tiger
-1 Tae Kwon Do
-1 Miraculous Gourd

~Kai~ - 132 Pure Archer
~Kaiichi~ - 134 Monk-War-Tro
Ichigo - 130 Pure Ninja
Kaiichi is offline   Reply With Quote
Old 2011-04-14, 06:47 PM   #28
Khev
Veteran Member
 
Khev's Avatar
 
Join Date: 2011-03-10
Location: New York.
Posts: 1,627
Khev Ordinary Player -- showing a lot of promise
Default

Quote:
Originally Posted by Kenneth View Post
all i can do to this is lmao .... seriously.... someone said "thats an expensive steak" Its virtual property which costs.... nothing to make for the producer. I find tq bargaining at all with someone funny... maybe all of yall should get this guys e-mail and hack ur own server maybe then they would listen to stuff....

either way I do kinda hope they catch this dude... Hes in a position of power but judging from the text he doesnt even know what to do with it, and is only concerned with himself.... now if it were someone actually trying to make the game better hacking... I would be cheering them on.

I was out a few days whoever that was that posted the attachment for everyone to read thx.
That was me.
__________________
Khev
Dreams - Honor/Justice
131-132-140 Water-Warrior-Trojan

Fixed: Phoenix, Celestial, Seizer , and Penetration.

Fixed Proficiencies: Club, Blade, Dagger, Scepter, Sword, Hook, Axe, Whip, Hammer.

A skill is only as good as the person using it.
The above statement in TQ games is False.
Khev is offline   Reply With Quote
Old 2011-04-16, 05:58 PM   #29
LadyGothica
Full Member
 
LadyGothica's Avatar
 
Join Date: 2011-03-26
Location: A Cardboard Box currently located in Georgia :O
Posts: 322
LadyGothica Ordinary Player -- showing a lot of promise
Default

If TQ were to contact the Feds, (and depending on how well he has hacked the server persay), The Feds would possibly find him a threat to national security... again depending on how skilled he actually is. They would probably take a look into it. In which case when they found him, if they were merciful, would put him on a probational period involving frequent visits / gps tracking / etc etc. He would no longer be able to use anything to do with the internet. If they aren't merciful then they will just through him in a penitentiary somewhere....

Depending on what country he is from and such. It may not be a matter of national security of any country atm, but if he is good enough they would find him a threat and go after him. Unless TQ doesn't want the Feds involved because of what they do themselves... afraid to get shut down for good and lose all the money that line their pockets.
__________________
"And Shepherds we shall be.
For Thee, my Lord, for Thee.
Power hath descended forth from Thy hand,
that our feet may swiftly carry out Thy command.
So we shall flow a river forth to Thee and teeming with souls shall it ever be."

"In Nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti."

Myths / Basilisk - Pegasus - Medusa
LadyGo†hica - Wat / War / Tro
131-131-134
Guild Leader - Quo Vadis
LadyGothica is offline   Reply With Quote
Old 2011-04-16, 06:02 PM   #30
Kaiichi
Full Member
 
Kaiichi's Avatar
 
Join Date: 2011-03-10
Location: In pre-med school, WV
Posts: 443
Kaiichi Ordinary Player -- showing a lot of promise
Default

Quote:
Originally Posted by LadyGothica View Post
If TQ were to contact the Feds, (and depending on how well he has hacked the server persay), The Feds would possibly find him a threat to national security... again depending on how skilled he actually is. They would probably take a look into it. In which case when they found him, if they were merciful, would put him on a probational period involving frequent visits / gps tracking / etc etc. He would no longer be able to use anything to do with the internet. If they aren't merciful then they will just through him in a penitentiary somewhere....

Depending on what country he is from and such. It may not be a matter of national security of any country atm, but if he is good enough they would find him a threat and go after him. Unless TQ doesn't want the Feds involved because of what they do themselves... afraid to get shut down for good and lose all the money that line their pockets.
I'll be honest with you, he doesn't have to be good to get through TQ's weak-assed encryption. I know 5 year olds that could break it lolz (not just making fun of the company, I've actually looked at their coding out of pure curiosity, and could easily bypass most of it).
__________________
©~Kaiichi

124-130-138 Pure Warrior
Currently #1 Warrior on Titan/Unicorn

Sup +12 -3 SDG/SDG Headband
Sup +7 -3 SDG/SDG Neck
Sup +12 -3 SDG/SDG Poleaxe
Sup +8 -3 SDG/SDG Armor
Sup +9 -3 SDG/SDG Shield
Sup +7 -3 SDG/SDG Ring
Sup +7 -3 SDG/SDG Boots
Sup +7 -1 STG/STG Fan
Sup +7 -1 SGG/SGG Tower
+7 Steed
Thunder Tiger
-1 Tae Kwon Do
-1 Miraculous Gourd

~Kai~ - 132 Pure Archer
~Kaiichi~ - 134 Monk-War-Tro
Ichigo - 130 Pure Ninja
Kaiichi is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT -7. The time now is 10:08 AM.