Showing results 1 to 25 of 52
Search took 0.01 seconds.
Search: Posts Made By: H3llGrind3r
Forum: Gaming Discussion 2012-08-04, 10:13 AM
Replies: 10
Views: 1,262
Posted By H3llGrind3r
Mines not looking to bad i guess =) 485

Mines not looking to bad i guess =)

485
Forum: Screenshots & Videos Show 2012-03-26, 01:16 AM
Replies: 4
Views: 3,196
Posted By H3llGrind3r
Ohh yeah ;D

me and my friends =)

376
Forum: Screenshots & Videos Show 2012-01-20, 09:02 AM
Replies: 19
Views: 5,734
Posted By H3llGrind3r
Nuh, Im playing on around 200-500 its crappy, sometimes my ping does hit 19...

Nuh, Im playing on around 200-500 its crappy, sometimes my ping does hit 197, but it never seems to go lower then that, its almost like its just capped on 197 =/
Forum: Screenshots & Videos Show 2012-01-19, 02:59 AM
Replies: 19
Views: 5,734
Posted By H3llGrind3r
Where abouts in Australia do u live? O_o, i currently live in Sydney.

Where abouts in Australia do u live? O_o, i currently live in Sydney.
Forum: Gaming Discussion 2011-11-24, 03:35 AM
Replies: 20
Views: 2,024
Posted By H3llGrind3r
Vagina.

Vagina.
Forum: Screenshots & Videos Show 2011-11-19, 09:22 PM
Replies: 359
Views: 131,656
Posted By H3llGrind3r
Wooo im complete ;) 323

Wooo im complete ;)

323
Forum: Gaming Discussion 2011-11-17, 01:14 PM
Replies: 16
Views: 2,600
Posted By H3llGrind3r
Yeahh i just purchased a bulk pack which gave me 30 chances to roll the dic...

Yeahh i just purchased a bulk pack which gave me 30 chances to roll the dice. and guess what? i couldnt get passed the exp ball as well, its completly rigged.
Forum: Screenshots & Videos Show 2011-11-12, 02:11 AM
Replies: 19
Views: 5,734
Posted By H3llGrind3r
mines always between 200-600 and thats crap, i cant fb without the damn del...

mines always between 200-600 and thats crap, i cant fb without the damn delay.
Forum: Gaming Discussion 2011-10-23, 04:51 AM
Replies: 16
Views: 2,045
Posted By H3llGrind3r
stfu and quit then, kkthx.

stfu and quit then, kkthx.
Forum: Gaming Discussion 2011-09-21, 12:39 AM
Replies: 9
Views: 1,788
Posted By H3llGrind3r
Oh yup i see what you all mean, on the site it says i am vip lvl 7, but ing...

Oh yup i see what you all mean, on the site it says i am vip lvl 7, but ingame it says im vip lvl 6. and i could also bind another vip lvl 6 to another account in another game.
Forum: Gaming Discussion 2011-09-20, 12:18 AM
Replies: 9
Views: 1,788
Posted By H3llGrind3r
? Vip lvl 6 is the highest on CO.

?
Vip lvl 6 is the highest on CO.
Forum: Gaming Discussion 2011-09-19, 12:34 PM
Replies: 38
Views: 7,399
Posted By H3llGrind3r
Oblivion.

Oblivion.
Forum: Gaming Discussion 2011-09-14, 09:29 AM
Replies: 9
Views: 1,788
Posted By H3llGrind3r
Vip lvl 6, just ignore the pk thingy heh. 312

Vip lvl 6, just ignore the pk thingy heh.

312
Forum: Gaming Discussion 2011-09-12, 02:52 AM
Replies: 5
Views: 1,063
Posted By H3llGrind3r
I have already talked to help desk about this and they said it was allowed,...

I have already talked to help desk about this and they said it was allowed, how bullshit is that.
Forum: Screenshots & Videos Show 2011-09-07, 10:31 AM
Replies: 10
Views: 4,989
Posted By H3llGrind3r
ok man but plz no bk ok or no?

ok man but plz no bk ok or no?
Forum: Screenshots & Videos Show 2011-09-07, 10:29 AM
Replies: 359
Views: 131,656
Posted By H3llGrind3r
Just a few more and i'll be full +12 once again ;) woot! 309

Just a few more and i'll be full +12 once again ;) woot!

309
Forum: Gaming Discussion 2011-09-05, 01:52 AM
Replies: 13
Views: 2,419
Posted By H3llGrind3r
omg here you go again, u know what im not even going to answer you, i pity ...

omg here you go again, u know what im not even going to answer you, i pity you man.
Forum: Gaming Discussion 2011-09-04, 06:50 PM
Replies: 40
Views: 8,415
Posted By H3llGrind3r
umm guys im a trojan with 10k defence, full +12 full dragon soul'd. and hes...

umm guys im a trojan with 10k defence, full +12 full dragon soul'd. and hes hercing me for 20k+ lol hes only got 2 bp more then me, im hercing him for 7k, and he can pot that off, but hes herc just destroys me, if u like i could take a screen shot or even frap for you guys to see. its crazy >_>
Forum: Gaming Discussion 2011-09-04, 06:40 PM
Replies: 13
Views: 2,419
Posted By H3llGrind3r
Agreed, he should just stfu srsly, this forum isnt for this shit. anywho, t...

Agreed, he should just stfu srsly, this forum isnt for this shit. anywho, the idea he came up with is kinda useless because it CANT happen lol.
Forum: Gaming Discussion 2011-09-03, 10:03 AM
Replies: 13
Views: 2,419
Posted By H3llGrind3r
Hahahaha mann Sammy loved you he talked about you so fucken much i got sick...

Hahahaha mann Sammy loved you he talked about you so fucken much i got sick of it, anywayyy, Fuck you and stay on topic no one wants to hear ur shit, just STFU already!
Forum: Gaming Discussion 2011-09-03, 10:00 AM
Replies: 27
Views: 4,760
Posted By H3llGrind3r
blah blah stay on topic k? and stfu already, jesus.

blah blah stay on topic k? and stfu already, jesus.
Forum: Gaming Discussion 2011-09-03, 09:56 AM
Replies: 27
Views: 4,760
Posted By H3llGrind3r
Well ur right it is..but the way there making the money is pretty sad, in t...

Well ur right it is..but the way there making the money is pretty sad, in this game u cant kill anything unless you atleast pay a grand, its so pathetic, they say its skill over everything, thats bullshit, its who ever pays more and has more bp.
Forum: Gaming Discussion 2011-09-03, 09:54 AM
Replies: 27
Views: 4,760
Posted By H3llGrind3r
you have been playing this game for what? 6 years now and u still dont even...

you have been playing this game for what? 6 years now and u still dont even have any bless gear or even bp over 200, lol u fail.
Forum: Gaming Discussion 2011-09-03, 09:52 AM
Replies: 13
Views: 2,419
Posted By H3llGrind3r
uh oh old mans mad o.o, how old are you again?, 60? ur the one that needs t...

uh oh old mans mad o.o, how old are you again?, 60? ur the one that needs to gtfo..btw im not sammy LOLOL, jack ass.
Forum: Gaming Discussion 2011-09-02, 11:56 PM
Replies: 13
Views: 2,419
Posted By H3llGrind3r
Shit idea so gtfo please.

Shit idea so gtfo please.
Showing results 1 to 25 of 52

 
Forum Jump

All times are GMT -7. The time now is 05:29 PM.