Showing results 1 to 25 of 46
Search took 0.00 seconds.
Search: Posts Made By: Boots
Forum: Gaming Discussion 2013-01-14, 12:08 PM
Replies: 1
Views: 493
Posted By Boots
Ninja Scythe and 2Handers?

ok so i have recently come back to co from a break, and i want to make a +12 scythe, and it being a 2hander i figured you could use +8 2handers to +12 it, however this is not the case and im wondering if it will ever be fixed.
Forum: Screenshots & Videos Show 2011-11-13, 02:14 PM
Replies: 19
Views: 5,753
Posted By Boots
123-200 usually... and tommit by the looks of your ping you should have no ...

123-200 usually... and tommit by the looks of your ping you should have no problem tfbing people.
Forum: Off-Topic Discussion 2011-11-08, 02:12 PM
Replies: 20
Views: 3,906
Posted By Boots
haha yeah i suppose... my brother introduced me to them, and my friends so ...

haha yeah i suppose... my brother introduced me to them, and my friends so dis my music :p but they listen to rap and shit so thats way worse LOL xD



and really? its an epic song by all means :p

more music? :O
Eddie Vedder - Hard Sun

Temple of the Dog - Hunger strike / say hello 2 hea...
Forum: Off-Topic Discussion 2011-11-07, 01:22 PM
Replies: 20
Views: 3,906
Posted By Boots
im canadian... so uhh yeah they are liked over here xD LOL and some mo...

im canadian... so uhh yeah they are liked over here xD LOL

and some more? well...
Pink Floyd - wish you were here / comfortably numb

shinedown - diamond eyes / sound of madness / just alota good music here :D
Forum: Off-Topic Discussion 2011-11-05, 01:46 PM
Replies: 20
Views: 3,906
Posted By Boots
Mumford and Sons- Little Lion Man -The cave Pe...

Mumford and Sons- Little Lion Man
-The cave
Pearl Jam - Last Kiss
Aerosmith - Deuces are Wild

enjoy some of that :)
Forum: Off-Topic Discussion 2011-10-26, 01:01 PM
Replies: 28
Views: 5,494
Posted By Boots
xbox 360 ftw? ive had it for like 3 years and been lucky with no porblems a...

xbox 360 ftw? ive had it for like 3 years and been lucky with no porblems at all. thank god lol... and i definately got cod for 360 over comp :).. and pre ordered skyrim for 360 because we all know its gonna be badass:D
Forum: Screenshots & Videos Show 2011-10-18, 02:48 PM
Replies: 359
Views: 132,372
Posted By Boots
ahh yeah got love that ninja skill owns everyone eh :) only reason i lose m...

ahh yeah got love that ninja skill owns everyone eh :) only reason i lose my epkts is because i gotta fight full +12 monk and tro... i can beat the tro if she isnt stigged though sadly... and well the monk i cant 2-3 hit plus he 1 hits triple... so its like FML... i think im probly one of the most ...
Forum: Gaming Discussion 2011-10-16, 01:15 PM
Replies: 11
Views: 1,711
Posted By Boots
uhm no. its necessary for me to beat a full +12 who is garbage and always r...

uhm no. its necessary for me to beat a full +12 who is garbage and always runs, and if u cant 2 hit someone u cant even kill them at all if they are even somewhat decent... its always good to pstar and 3-4 hit people who 1 hit u :)

anyway on topic pure ninja... ck saves me.. not so much since i h...
Forum: Gaming Discussion 2011-09-27, 03:48 AM
Replies: 11
Views: 1,789
Posted By Boots
u realize... we lost the last sgw 3 sgws to a buncha hackers... so not only...

u realize... we lost the last sgw 3 sgws to a buncha hackers... so not only do they get a gold cup but they divide the cps between 3-4 of them if they dont keep it for themselves. and gms were told a week in advance -.-, not to mention fireworks have 3 min cooldown and require stam...
Forum: Gaming Discussion 2011-09-24, 08:01 PM
Replies: 11
Views: 1,789
Posted By Boots
fireworks hacks.. tq fails again

guess what tq ur fucking useless.. fireworks hacks again at sgw gtfo useless gms dont even help with a weeks warning
Forum: Gaming Discussion 2011-09-21, 12:23 PM
Replies: 12
Views: 3,339
Posted By Boots
i would say unless your max bp.. pure ninja all the way ck saves u those od...

i would say unless your max bp.. pure ninja all the way ck saves u those odd times, and great when your being attacked by a shitload of fires... and poison star the best thing about ninjas... love poison staring higher bp people and 3-4 hitting them because they are trash
Forum: Gaming Discussion 2011-09-18, 04:29 PM
Replies: 21
Views: 4,562
Posted By Boots
its a hack. you can only use a firework every 2 minutes, and it requires st...

its a hack. you can only use a firework every 2 minutes, and it requires stam...
Forum: Screenshots & Videos Show 2011-09-05, 07:21 AM
Replies: 359
Views: 132,372
Posted By Boots
man im like 1 of the few remaining ninjas... i love it :D, probly the best ...

man im like 1 of the few remaining ninjas... i love it :D, probly the best skilled on ma server anyway... plus poison staring +12 accs and 4--5 hitting them is hella fun and they rage hard :D
Forum: Screenshots & Videos Show 2011-08-28, 12:39 PM
Replies: 359
Views: 132,372
Posted By Boots
well this is my acc atm... gonna +12 steed soon :D 303

well this is my acc atm... gonna +12 steed soon :D
303
Forum: Gaming Discussion 2011-08-21, 05:14 PM
Replies: 16
Views: 3,613
Posted By Boots
7 star ointments can pot through poison star?

so im fighting people on ma server.. like 20 vs 2 of us... and we need to poison star 2 people to kill them because their bp is higher... and they keep buying 7 star ointments from mall to continue potting while i try to kill them... and yeah waiting for that 7 pct chance of breakthrough for a refle...
Forum: Gaming Discussion 2011-08-05, 05:39 PM
Replies: 8
Views: 1,290
Posted By Boots
orr war farm :D, perm 120 p4 wand and just 1 hit sm everything with srg use...

orr war farm :D, perm 120 p4 wand and just 1 hit sm everything with srg use a horse gourd and decent gears so u dont killed instantly though, when u rb for the db its so quick with talis on
Forum: Gaming Discussion 2011-07-24, 10:58 AM
Replies: 4
Views: 1,226
Posted By Boots
on my server we used to be all about water melee, till someone made a ninja...

on my server we used to be all about water melee, till someone made a ninja and a full +12 water just cant kill a full +12 ninja thats hp alotted, so they went ninja, but as far as i can see everyone on my server uses wands due to the aoe which rapes at gw and ctf
Forum: Gaming Discussion 2011-07-07, 04:56 PM
Replies: 29
Views: 5,079
Posted By Boots
well im a ninja and i get called a tfb botter =\.. sad noobs on my server j...

well im a ninja and i get called a tfb botter =\.. sad noobs on my server just suck... its fun owning someone 5 bp higher with psn star and chaining 2-3 tfbs before they can hit me :D, and yeahh i throw a sword on sometimes for fun lvl 5 normal and get called an aber.. its a lvl 5 sword why would i ...
Forum: Gaming Discussion 2011-06-08, 05:50 PM
Replies: 27
Views: 4,403
Posted By Boots
mehh rum we can add rum make it a liquor in general category :O

mehh rum we can add rum make it a liquor in general category :O
Forum: Gaming Discussion 2011-06-06, 09:41 PM
Replies: 27
Views: 4,403
Posted By Boots
beer wont come in 99 either :O it will be 1 beer 8 pack 12 case two...

beer wont come in 99 either :O it will be
1 beer
8 pack
12 case
twofour (24 case in canada :D)
and why not trailer load equivalent to 999 :cool:
Forum: Screenshots & Videos Show 2011-06-06, 08:44 PM
Replies: 359
Views: 132,372
Posted By Boots
still working on em, just permed kats so hp alotted! and boots with 8k prog...

still working on em, just permed kats so hp alotted! and boots with 8k progress :D
Forum: Gaming Discussion 2011-05-30, 07:00 PM
Replies: 7
Views: 1,702
Posted By Boots
6k on me without crit.. 12-13k with crit and i have -10 on necky.. rediculo...

6k on me without crit.. 12-13k with crit and i have -10 on necky.. rediculous man =\ but yeah i pot like a boss :) helps so u dont get bombarded by 20 noobs hoping to kill u
Forum: Gaming Discussion 2011-04-29, 06:34 PM
Replies: 8
Views: 1,615
Posted By Boots
LMFAO who bots on ther main comp they use ther main on.. they dumb, but yes...

LMFAO who bots on ther main comp they use ther main on.. they dumb, but yes lets hope tq patches this bot soon its gay i cant even pvp =\ +12s sitting here doing nothing :(
Forum: Gaming Discussion 2011-04-29, 01:44 PM
Replies: 3
Views: 1,121
Posted By Boots
tower definately the most important in my opinion because well defence ever...

tower definately the most important in my opinion because well defence every1 hits u less, and since ur a ninja u already have the highest attack.. plus fan dont help melee chars at all really.
Forum: Gaming Discussion 2011-04-29, 01:41 PM
Replies: 8
Views: 1,615
Posted By Boots
we got so many on babyicey/Arbiter/Mayfaire that its lagging the entire ser...

we got so many on babyicey/Arbiter/Mayfaire that its lagging the entire server... even when i was at like 150 ping..:confused: tq has to do something, i cant even pvp properly anymore because i gotta pstar and 2-3 hit some people and well its just impossible to hit them once :(
Showing results 1 to 25 of 46

 
Forum Jump

All times are GMT -7. The time now is 11:57 AM.