Forums

Forums (http://vipclub.99.com/index.php)
-   Gaming Discussion (http://vipclub.99.com/forumdisplay.php?f=41)
-   -   stop using bots your forbbiden to log on for a day (http://vipclub.99.com/showthread.php?t=2527)

2012-06-12 05:36 AM

stop using bots your forbbiden to log on for a day
 
hay ...

i was at twincity

If this is your antivirus to protect against bots

you must demand compensation for this shit to me and other player

there's a lot of account's get banned 1 day without reason !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

u make player here hate the game and ask me to download other game !!!


stop using bots your forbbiden to log on for a day

2012-06-12 07:09 AM

Quote:

Originally Posted by CraZyStyL (Post 31309)
hay ...

i was at twincity

If this is your antivirus to protect against bots

you must demand compensation for this shit to me and other player

there's a lot of account's get banned 1 day without reason !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

u make player here hate the game and ask me to download other game !!!


stop using bots your forbbiden to log on for a day

lol got it too?

2012-06-19 01:03 PM

Sooooo Lame bot update lmao
 
I have spent very hard earned money on this game. I have done everything the honest way. I laugh at all the botters which are everywhere in this game.. But low and behold TQ does a antibot update and now I just tried to log in and it says stop using bots in the game you are banned for 1 day. Are you fecking kidding me?????? What else is TQ gonna FECK UP?????? Any body wanna enlighten me about this problem. Multiple accts all vip 4,3,2 and 1 Thanks alot TQ another fail......

2012-06-19 01:15 PM

same here realy thy missup big this time

2012-06-19 01:18 PM

This morning I got ban&Kicked, from my water tao, and my archer, now I didn't repatch my client after the maintence cause I am a lazy mofo, But I figured maybe they were kicked cause of that. so I patched got on my main a fire tao, killed some enemies, then blah, was kicked and banned. of course for the 24 hrs. all you have to do to fix it, is wait till 3 pm, Pacific Standard Time -8 hrs. then those... jokes at tq will get on the support chat. Just be like, this morning, I was on my whatever, I was in where ever, kill mobs, just sitting, w/e and I was banned / kicked, for no reason. They will ask your server and user id, I have had this happen. a fucking lot. I don't know how bad it is to swear here, but you can swear in game so what the hell huh. I have personally banned over 500 bots, in a few months. and theres mother. fer's at tq dare ban me. they got me twisted.

2012-06-19 01:20 PM

yet another wonderful update by TQ

2012-06-19 01:22 PM

wel nice way to start thingking to quit again
all thy do latly is misup the game

2012-06-19 01:26 PM

well i have a steady vip 5 acc i know i aint gonna w8 to long for them to fix this shit before i find another game

2012-06-19 01:30 PM

Quote:

Originally Posted by *LUNA* (Post 31567)
wel nice way to start thingking to quit again
all thy do latly is misup the game

Agreed.

Both my accounts banned too for afking in TC.

Thx for another failure TQ screwups.

2012-06-19 01:34 PM

Same here... Both my marketer and main account got banned for a day == All that extended maintenance for this.


All times are GMT -7. The time now is 09:45 AM.